Good girl

Roman

خوشگلای عمو:)

میدونید چیه؟!

کم کم دارم به این نتیجه میرسم علاف شدم منظورم از علاف شدن ینی علافـــــــــــــــــــــــــ شدن واقعیه


هی من پست میزارم دوباره هــی من پست میزارم و دوباره من هــــــــی پست میزارم

امـــــــــــــــــــــــــــــا

هیشکی نظر نمیده

باباااااااا باور کنید نه واستون کنتر میندازه نه پولیه یه نظره دیگه

خب بگید این رمانی که من میزارم خوبه ، بده ، افتزاحه ، قابل قبوله ، در حد انتظاره ...


حداقل بگید ادامه بدم یا نه؟




منتظرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر انتقاداتتون هسدم .

مچکرمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ خوشگلای عمو:)

پنجشنبه ۶ آبان ۹۵ , ۲۲:۲۶ مهدی کاشانی زاده
سلام. شبتون خوش.نمی دونم چی دارید می نویسید فقط خواستم بگم امیدتون رو از دست ندید و دست از تلاش بر ندارید.حتی اگه افتضاح باشه.
قلمتون سبز نگاهتون خدایی.
م.کاشانی
خیلییییییییییی ممنون
واقعا مرسی خیلی انرژی گرفتم:))))))
افتضاح با این ض هستشا :)
مهم نیته :)))))
:| با تمام قدرت پیش برو :| من میام واست نظر میذارم اگ حسش بود :|
بعله بعله حتما با تمام قدرت پیش میرم
شما نهایت لطفو داری چه نظر بزاری و چه نزاری، مچکرممممم
پنجشنبه ۶ آبان ۹۵ , ۲۳:۲۰ مهدی کاشانی زاده
خوشحال میشم یه سری هم به وبلاگم بزنید.
چشم ، حتما سر میزنم :)
سلام عمو 
شنیدی میگن سلام ... بی طمع نیست؟
خدا همه مارا از علافی در بیاره 
منتظر دیدار شما هستمhttp://chandhamsari.blog.ir/

الهی آمین ، چشم سر میزنم:)
شاید کامنت نذاشتن هم خودش نوعی انتقاد باشه...
ناامید نشو...

قلمت سبز، دلت گرم..
من که نفهمیدم ادامه بدم یا نه؟!
ممنون از کامنتتون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan